Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинова помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Veka са по деведесет-сто лева .
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
      Veka са по деведесет-сто лева .

      аа тези века маи са от най истинските
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
        аа тези века маи са от най истинските
        Ей, нема а са заяждаш, наш кви убави дограми праат...

        AR 145 QV '97

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
          Ей, нема а са заяждаш, наш кви убави дограми праат...
          не бе не се заяждам просто чух че и дограмите не са им кой знае какво
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #20
            И мойта виеше,много ме дразнеше, и ся вие де,ама и сложих газов инжекцион,прекаснах помпата и ся е доста тиха.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от jan Покажи съобщение
              И мойта виеше,много ме дразнеше, и ся вие де,ама и сложих газов инжекцион,прекаснах помпата и ся е доста тиха.
              прекрасно решение как можем да си скапем инжекторите за най кратко време
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #22
                Колеги,да посъбудя малко темата,но ми се налага да сменя възможно най-скоро бензиновата помпа на едната алфа и ми се искаше да взема нещо от типа на 255л. Валбро,а инъче гледах в сайта на АХМ и там бошовете са по 115лв,а Марели е 167лв,но и двете не ми вдъхват доверие,но ако някой ги е пробвал и има впечатление да казва,че нямам много време за чудене.А и като цяло приемам всякакви предложения,че нямам много време да се ровя и да търся.
                FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                Comment


                • #23
                  Това от 115 лева нее Бош.Бошовата помпа е много по-голяма от това в магазина,което си е чист Хофер.Ако ти се занимава,разглобяваш старата,взимаш ротора и четките и си поръчваш по номерата,същите нови в Авел.Сменяш и О-пръстените с нови,сглобяваш и забравяш следващите 20 години Цялата заигравка я направих зимата,струваше ми 80 лева и може да се справиш за около 4-5 часа.


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря за идеята колега,но на тези помпи им заминават в повечето случаи помпеният механизъм(ролките се надират и вкопават яко) и за това почва помпата да ръмжи за страх и ужас и да не може да вдига достатъчно налягане.Аз имам у дома няколко стари помпи Бош от пежото ми,които са пак на 3 бара налягане и ако си поиграя от всички може би ще събера нещо,но няма нито свободното време нито желанието да се занимавам и с това и за това питам за мнение и идеи за нова помпа,на която да може да се разчита.А помпата от сайта на АХМ Ауто я давата като Бош и за това попитах дали не е някакво лудо менте за тези пари,ето и линк към нея: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                    Last edited by Milcho; d.m.y г., 00:16.
                    FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                    Comment


                    • #25
                      Aбсолютно менте е,ако е това на снимката.Наистина имаше някакъв подобен Бош,но с доста по-малък диаметър на тялото.И всъщност май го нямаха и в наличност.Зимата и аз се бях разтърчал по магазините за помпа.Но след като отворих моята и видях че четките и колектора са свършили,се реших да си я направя сам.Ако искаш втора употреба,знам че на Ланчия Капа помпата се монтира с много малка заигравка в кошницата на 155.Вървят около 40-50 лева.Мога да питам един приятел дали още не е продал неговата ако искаш?


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #26
                        Бензиновата помпа не работи?

                        Знам че има много теми по въпроса, но не намерих подходящата затова пиша нова. Помпата е здрава и работи когато и се подадат 12 V. , но не стига ток до нея и съответно когато я монтирам не работи. Проверих релетата и бушона които се намират до акумолатора но вси4ки са ОК. Може ли да има проблем в компютъра и дали има нещо което пропускам да проверя преди да се измъча да я изтегля до сервиз. Мерси предварително на всички!
                        Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          аве луди ли дте ве едно Walbro 255 е 210 лева
                          за нищо на света няма да си купя бош при положение че валброто е по ефтино - при това е състезателна помпа и е 100 пъти по надеждна от бош и е до 450 коня кола
                          Аз също карам с Walbro,много съм доволен след като изхвъплих оригиналния Бош монтирах помпа на Еъртекс,която се предаде едва след 10 000км.От 3год съм с Валброто имам 40 000км и няма проблеми.Това е помпата за мен!
                          sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            аве луди ли дте ве едно Walbro 255 е 210 лева
                            за нищо на света няма да си купя бош при положение че валброто е по ефтино - при това е състезателна помпа и е 100 пъти по надеждна от бош и е до 450 коня кола
                            Съгласен съм за Валб-а.Карам с такава.
                            Ама оригиналния Бош нали знаеш как му викат сега...040.Това при 8 клапановия,при 16 не!
                            Та не е за изхвърляне.
                            Мойта като зе да бучи и викам айде да слагам Валброто.
                            И тогава мойта един "Аматьор" я взе отремонтира и сега е на Хай Фи Интеграле 2!И храни!!!
                            Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                            Това от 115 лева нее Бош.Бошовата помпа е много по-голяма от това в магазина,което си е чист Хофер.Ако ти се занимава,разглобяваш старата,взимаш ротора и четките и си поръчваш по номерата,същите нови в Авел.Сменяш и О-пръстените с нови,сглобяваш и забравяш следващите 20 години Цялата заигравка я направих зимата,струваше ми 80 лева и може да се справиш за около 4-5 часа.
                            И на някой му дигнаха ГТВ-то за не неправилно а нагло паркиране на островчето на Лайпциг.
                            Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 23:52.
                            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение

                              И на някой му дигнаха ГТВ-то за не неправилно а нагло паркиране на островчето на Лайпциг.

                              Верно че беше тогава

                              Мини през нас в неделя,да видим какво ще го правя тоя кардан.Зимата ще въртим с 155 quattro

                              Да не съм среднощен спамер,на колегата с проблемната помпа;Замери с дълъг кабел,от релето право на буксата на помпата.Ако не ще,взимай 3 метра кабел,от релето,директно на помпата.
                              Виж и инерционния преъсвач,или е под седалката,или отляво на съединителя,зад кората.Ама ако си пуснеш кабел до помпата от релето,поне ще идеш на сомоход до сервиза.
                              Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 01:16.


                              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                              Comment


                              • #30
                                Нямам спомен някой,някога да ми е търсил помпа за японска кола.Затова на близки и познати препоръчвам от такива.Такава тема в "японски" форум няма да срещнете,и те зареждат същия бензин.

                                Comment

                                Working...
                                X